en

Portfolio

Archive

Rewards and achievements

2010 SUDNJI DAN / FIRST PRIZE in the category Direct communication category for Frizitka – an interactive business card for Zig zag Hair studio

2010 ADCC / SILVER in the category Graphic design for Frizitka – an interactive business card for Zig zag Hair studio

2009 FESTO / Silver Bell Award for outdoor advertising – ZGRAF 10 ◦ Silver Bell Award for BUBAŠPARAC radio commercial

2008 OUTWARD / The best city light poster for ZGRAF 10 ◦ The best billboard for ZGRAF 10 ◦ The best billboard for Hladno pivo, as voted by the audience

2008 PORIN / The best CD booklet design “Knjiga žalbe” (Hladno Pivo) ◦ nomination for the best CD booklet design “Na zapadu” (JINX)

2007 ZGRAF 10 / First prize for visual identity and campaign ZGRAF 10

2007 FESTO / Bronze Bell in the category Means of direct communication – for the design of the CD cover of the album “Knjiga žalbe” (Hladno pivo)

2004 OUTWARD / 3rd place for billboard “Hypersigurnost” (Hypo Alpe-Adria Bank)


Memberships

A member of HURA / Croatian Association of Advertising Agencies

A member of ADC Croatia / Art Directors Club Croatia

A member of HKKKKI / Croatian Cluster of Competitiveness of Creative & Cultural Industries (unoffic. tr.)

H2W academy, client: HURA GIU, 2012.

Kao dugogodišnji članovi i bliski suradnici HURE već drugu godinu se brinemo za cjelokupnu strategiju, vizualni identitet i komunikaciju projekta HOW2WOW. 

H2W radionice su jedinstve po mnogo čemu. Prvenstveno jer okupljaju stručnjake i vrsne predavače iz onih tema koje su specijalizirane za potrebe našeg rada i razvoja naše karijere, bilo da dolazimo iz oglašivačke agencije ili tvrtke oglašivača. Polaznici mogu u društvu svojih kolega istraživati “zakonitosti” oglašavanja te aktivno sudjelovati na zadacima kako bi na licu mjesta savladali gradivo pojedine radionice koje su općenito visoko interaktivne. Za njih se ujedno s punim pravom može reći da ujedinjuju “business and pleasure” jer omogućuju uvid u “tajne” našeg posla, a sve u ugodnom ambijentu i društvu. 

Veliko nam je zadovoljstvo biti dio pokretačkog tima, u kojem smo vlastitim vizijama i idejama definirali koncept radionica te imenovali i brandirali projekt. A s obzirom da H2W promatramo poput živog bića koje se razvija i raste, to nam ostavlja puno prostora za daljnju inspiraciju i rad.