hr

Portfolio

Arhiva

Nagrade i priznanja

2010 SUDNJI DANPRVA NAGRADA u kategoriji direktna komunikacija za Frizitku – interaktivnu vizitku za frizerski salon Zig zag

2010 ADCCSREBRO u kategoriji Grafički dizajn za Frizitku – interaktivnu vizitku za frizerski salon Zig zag

2009 FESTOSrebrno zvono za vanjski oglas – ZGRAF 10 ◦ Srebrno zvono za BUBAŠPARAC radio spot

2008 OUTWARDNajbolji citylight za ZGRAF 10 ◦ Najbolji billboard za ZGRAF 10 ◦ Najbolji billboard za Hladno pivo, prema glasovima publike

2008 PORINNajbolji dizajn CD knjižice “Knjiga žalbe” (Hladno Pivo) ◦ nominacija za najbolji dizajn CD knjižice “Na zapadu” (JINX)

2007 ZGRAF 101. nagrada za vizualni identitet i kampanju ZGRAF 10

2007 FESTOBrončano zvono sredstva direktne komunikacije – za dizajn CD knjižice “Knjiga žalbe” (Hladno pivo)

2004 OUTWARD3. mjesto za billboard “Hypersigurnost” (Hypo Alpe-Adria Bank)

Članstva u udrugama

Član HURA / Hrvatska udruga reklamnih agencija

Član ADC Croatia / Art Directors Club Croatia

Član HKKKKI / Hrvatski klaster konkurentnosti kreativnih i kulturnih industrija

Fiskalizacija, klijent: Porezna uprava, 2013.

 

BEZ RAČUNA SE NE RAČUNA

 

Lica

Građani počinju uzimati zdravo za gotovo stvari koje dobivaju financiranjem iz proračuna i potpuno zanemaruju činjenicu da, bez primjerenog punjenja državne blagajne, sve te blagodati mogu s vremenom nestati - čime se može značajno sniziti kvaliteta života.
Ovim spotom željeli smo ih podsjetiti na sve što se iz sakupljenog poreza omogućuje te smo istovremeno dali naglasak na nepravdu onih koji porez, plaćen od strane građana, zadržavaju za sebe.
Ono što im nudimo kao rješenje je stvaranje nove navike – uzimanje računa bez kojeg se sve dobro iz poreza više ne računa.

 

Šibicari

 U nastavku kampanje trebali smo informirati i osvijestiti najširu javnost o obvezi izdavanja i uzimanja računa, a smo odabrali komunikaciju u kojoj se obraćamo gledatelju/slušatelju direktno. Priču smo vizualno zaokružili služeći se prepoznatljivom metaforom varanja, starog trika, tj. nepotrebnog riskiranja – šibicarenjem. Time smo dodatno komunicirali nepravednost situacije u kojoj novac građana, umjesto u državnoj blagajni, završava u tuđim džepovima.