hr

Portfolio

Arhiva

Nagrade i priznanja

2010 SUDNJI DANPRVA NAGRADA u kategoriji direktna komunikacija za Frizitku – interaktivnu vizitku za frizerski salon Zig zag

2010 ADCCSREBRO u kategoriji Grafički dizajn za Frizitku – interaktivnu vizitku za frizerski salon Zig zag

2009 FESTOSrebrno zvono za vanjski oglas – ZGRAF 10 ◦ Srebrno zvono za BUBAŠPARAC radio spot

2008 OUTWARDNajbolji citylight za ZGRAF 10 ◦ Najbolji billboard za ZGRAF 10 ◦ Najbolji billboard za Hladno pivo, prema glasovima publike

2008 PORINNajbolji dizajn CD knjižice “Knjiga žalbe” (Hladno Pivo) ◦ nominacija za najbolji dizajn CD knjižice “Na zapadu” (JINX)

2007 ZGRAF 101. nagrada za vizualni identitet i kampanju ZGRAF 10

2007 FESTOBrončano zvono sredstva direktne komunikacije – za dizajn CD knjižice “Knjiga žalbe” (Hladno pivo)

2004 OUTWARD3. mjesto za billboard “Hypersigurnost” (Hypo Alpe-Adria Bank)

Članstva u udrugama

Član HURA / Hrvatska udruga reklamnih agencija

Član ADC Croatia / Art Directors Club Croatia

Član HKKKKI / Hrvatski klaster konkurentnosti kreativnih i kulturnih industrija

Gardenolo, klijent: Spider grupa, 2015.

Gardenolo organski čajevi i ulja

Kreiranje brenda od samog njegovog zametka, njegovo podizanje i razvoj još od najranije ideje o njegovom
postojanju, izazov je kakav se ne propušta, osobito kada se radi o brendu iz brzorastuće kategorije organskih
proizvoda, kategorije koja postaje novi mainstream.

Ekstenzivnom analizom tržišta za naš je brend utvrđena prekrasna, još nenastanjena niša – ona mediteranska.
U skladu s kapacitetima i potencijalom klijenta, odlučeno je da se proizvodni portfolio bazira na čajevima
i uljima s lokalno specifičnim mediteranskim sastojcima u jedinstvenim mješavinama.

Brend je u startu zamišljen prvenstveno za strana tržišta, ono Njemačke, Austrije i Slovenije, a pozitivne
asocijacije na mediteransko provjerene su anketiranjem uzorka ispitanika i s hrvatskog i sa stranih tržišta.

Tako su udareni temelji brandu koji u svojoj srži ima esenciju najzdravijeg Mediterana, a kroz čiju se osobnost,
karakter i komunikaciju s potrošačem odražavaju iskrenost i neposrednost pravog Mediteranca. 

Gardenolo organski čajevi

Posjetima drogerijama i trgovačkim lancima ciljnih tržišta osobno smo se uvjerili u bogatstvo ponude na tržištu
te konkurenciju upoznali na mjestu gdje ćemo se s njom natjecati – na policama. Odmjerili smo njihova imena,
dizajn i ton komunikacije, iskoristili priliku da s tamošnjim kupcima progovorimo o njihovim navikama kupnje
te se bacili na posao osmišljavanja imena našeg konja za trku.

Imajući na umu da kreiramo brend ekološko certificiranih, visokokvalitetnih proizvoda s blagotvornim mediteranskim
dodacima iz kontroliranog podrijetla, namijenjen unaprjeđenju kvalitete ljudi i njihova okruženja, tražili smo ime
koje će sve to odražavati. Nakon brojnih prijedloga te testiranja na izvornim govornicima, naposljetku smo ga našli ili,
bolje reći, iskopali ga iz vrta iza jedne autohtone obiteljske dalmatinske kuće, a ono bješe - Gardenolo!

Kada smo znali kako se zove, trebalo je ustanoviti kakav mu je potpis, tj, kreirati mu logo. Iz odabranog logotipa
su se pak razvijali prijedlozi dizajna ambalaže. Dizajneri u sprezi s ilustratorima gradili su svoje vizije vizualnog
identiteta Gardenola koji je kupcu u konačnici trebao prenijeti ideju zdravog, prirodnog, kvalitetnog; pružiti mu
osjećaj opuštenosti, ugode i povjerenja u Gardenolo. 

Gardenolo organska ulja

Klijenta smo ponovo stavili na slatke muke, a u konačnici je odabran dizajn koji sada već imate prilike vidjeti
i na hrvatskim policama - dizajn koji počiva na živopisnim, razigranim i modernim ilustracijama sastojaka
čajeva i ulja. Uz ilustraciju, važan vizualni element je i tipografija. Archer, moderna i šarmantna serifna tipografija,
uz intenzivne i prirodne boje ilustracija, ima u cilju prenijeti toplinu Mediterana na pakiranja. Kako bi ilustracije
i tipografija maksimalno došli do izražaja, podlogu čini nenametljiva tekstura prirodnog papira – u duhu organskog.

Dok se odabrani dizajn brusio, polirala se i tekstualna oprema ambalaže te se planiralo lansiranje i nastup brenda
na tržištu. Nitko od nas nikada nije popio toliko čaja kao tih mjeseci… A onda je došao i taj dan kada nam je preostalo
još samo razbiti šampanjac o krmu našeg Gardenola te mu poželjeti dugovječnost i mirno more na putu oko svijeta. 

Gardenolo organski čajevi

Gardenolo organska ulja

Gardenolo organski čajevi

Gardenolo organska ulja

Gardenolo organski čajevi

Gardenolo organska ulja

Gardenolo organski čajevi