hr

Portfolio

Arhiva

Nagrade i priznanja

2010 SUDNJI DANPRVA NAGRADA u kategoriji direktna komunikacija za Frizitku – interaktivnu vizitku za frizerski salon Zig zag

2010 ADCCSREBRO u kategoriji Grafički dizajn za Frizitku – interaktivnu vizitku za frizerski salon Zig zag

2009 FESTOSrebrno zvono za vanjski oglas – ZGRAF 10 ◦ Srebrno zvono za BUBAŠPARAC radio spot

2008 OUTWARDNajbolji citylight za ZGRAF 10 ◦ Najbolji billboard za ZGRAF 10 ◦ Najbolji billboard za Hladno pivo, prema glasovima publike

2008 PORINNajbolji dizajn CD knjižice “Knjiga žalbe” (Hladno Pivo) ◦ nominacija za najbolji dizajn CD knjižice “Na zapadu” (JINX)

2007 ZGRAF 101. nagrada za vizualni identitet i kampanju ZGRAF 10

2007 FESTOBrončano zvono sredstva direktne komunikacije – za dizajn CD knjižice “Knjiga žalbe” (Hladno pivo)

2004 OUTWARD3. mjesto za billboard “Hypersigurnost” (Hypo Alpe-Adria Bank)

Članstva u udrugama

Član HURA / Hrvatska udruga reklamnih agencija

Član ADC Croatia / Art Directors Club Croatia

Član HKKKKI / Hrvatski klaster konkurentnosti kreativnih i kulturnih industrija

Kreativan narod, klijent: Reiffeisenbank Austria, 2013.

Kreativnost nam je u krvi

Ne znamo jeste li svijesni, ali za većinu (naših) reklama vučemo ideje iz stvarnih događaja. Niste valjda mislili da su reklame bajke?! A ne! One su samo malo uljepšana kruta realnost :) Naša prva, ali sigurni smo ne i zadnja kampanja za Raiffeisen banku, najbolji je primjer za to.
Dakle, RBA... Da ne drvimo opet kako je naša draga zemlja u krizi, to zna svako pernato stvorenje na grani, primijetili smo, kako kod sebe, tako i kod drugih, da se kriza premetnula u najbolji pokazatelj kreativnosti i snalažljivosti našeg društva. Ako vam npr. netko odvali retrovizor na parkiralištu, a nemate novca za popravak kod (ne)ovlaštenog servisera, vjerojatno ćete  brže-bolje potražiti neko ručno ogledalo i na ovaj ili onaj način pričvrstiti ga na mjesto razbijenog retrovizora. I problem riješen!
Pogledajte oko sebe, ili po svom domu. Takvih primjera možemo vidjeti na svakom koraku. Tako da, u neku ruku, kriza može izvući na vidjelo naše kreativne potencijale, ali... ali... (uvijek ima neki ali :)... RBA ima bolje rješenje! Koje? Pogledajte u našoj kampanji za RBA u nastavku...

TV spot Teretana, 2013

TV spot Melodika, 2013

Print oglasi

Print oglasi - pasice

Print oglasi - nagradna igra

Facebook nagradni natječaj