hr

Portfolio

Arhiva

Nagrade i priznanja

2010 SUDNJI DANPRVA NAGRADA u kategoriji direktna komunikacija za Frizitku – interaktivnu vizitku za frizerski salon Zig zag

2010 ADCCSREBRO u kategoriji Grafički dizajn za Frizitku – interaktivnu vizitku za frizerski salon Zig zag

2009 FESTOSrebrno zvono za vanjski oglas – ZGRAF 10 ◦ Srebrno zvono za BUBAŠPARAC radio spot

2008 OUTWARDNajbolji citylight za ZGRAF 10 ◦ Najbolji billboard za ZGRAF 10 ◦ Najbolji billboard za Hladno pivo, prema glasovima publike

2008 PORINNajbolji dizajn CD knjižice “Knjiga žalbe” (Hladno Pivo) ◦ nominacija za najbolji dizajn CD knjižice “Na zapadu” (JINX)

2007 ZGRAF 101. nagrada za vizualni identitet i kampanju ZGRAF 10

2007 FESTOBrončano zvono sredstva direktne komunikacije – za dizajn CD knjižice “Knjiga žalbe” (Hladno pivo)

2004 OUTWARD3. mjesto za billboard “Hypersigurnost” (Hypo Alpe-Adria Bank)

Članstva u udrugama

Član HURA / Hrvatska udruga reklamnih agencija

Član ADC Croatia / Art Directors Club Croatia

Član HKKKKI / Hrvatski klaster konkurentnosti kreativnih i kulturnih industrija

Superbrands Croatia, klijent: Superbrands, 2013.

 

Poslovna veza iz koje se rodila kampanja za Superbrands Croatia 2011. 

 

Nema osobe na svijetu koja neće znati otpjevati barem jedan reklamni jingl iz vremena svoga djetinjstva. Najbolji slogan i naslovi kampanja trajno su urezani u naše uspomene, a dio su i kolektivnog sjećanja neke generacije. Pamtljivost određenih brandova i njihovih poruka prisutna je i kod aktualnih oglašivača. Nesvjesno ih upijamo i kao po naredbi “recitiramo” kad za to imamo priliku. Naravno, pamtimo ih jer su nam te poruke drage, zabavne, smiješne i dio su našeg, dobrog mišljenja o brandu. Stavljajući prazna mjesta tj. “crtice” umjesto nekih riječi iz poznatih slogana, navodimo čitatelja ili slušatelja da popuni prazna mjesta, u glavi ili na glas. Tako oglas, billboard i radio koristimo kao interaktivni mediji, a publika sama sebi dokazuje istinitost naše tvrdnje: ako nam je slogan u oku, mislima i uhu, znači da nam je i u srcu. A upravo su takvi brandovi oni koji postaju Superbrandovi.